השבתת שירות (או זהירות פוסט כועס) כחלק מהתפקידים שלי בחברה (SPD) אני רשום לקבוצות Facebook שונות על מנת לחפש אזכורים (לטוב ולרע) ולהגיב (טכנית) אם יש בכך צורך. תוסיפו לזה את לכתבה המלאה »